"Bütün iş, sevmesini ne kadar biliyorum, ne kadar bilmiyorum."

_

30 Haziran 2007 Cumartesi

Özledik Yahu

Bekle beni Mehmene! Geliyorum... :)

Son bir hafta - on gündür kendimde değilim. Tiyatro Açıkça' nın gösterisine hazırlanmaktaydık. Bu gece gösteri gecesi. Pazar akşamı da Antalya' ya doğru yola çıkıyorum. Perşembe' ye kadar Olympos, sonra Antalya' dayım bir müddet.

Olympos' tan döndükten sonra rahat rahat çalışırım Antalya' da, nasıl olsa ekipmanım yanımda. İstanbul' a, düzenlemeleri bitirmiş olarak bile dönerim belki.

Benim Mehmene' den uzak kaldığım bu süre boyunca, yoğun çalışan başka biri vardı neyse ki; Ece, albüm kapağı için çalışmalarını tam gaz sürdürüyor. Yalnız değiliz! Biri çalışamazken öbürü çalışıyor! :)

Ama itiraf etmek lazım ki, özledim Mehmene' yle uğraşmayı...

Hiç yorum yok: