"Bütün iş, sevmesini ne kadar biliyorum, ne kadar bilmiyorum."

_

19 Haziran 2007 Salı

Herşey Olur


Gelecekteki hayatımın provası mı oluyor bu anlamadım ki. Ben sanmıştım ki sabah kalkacağım, adeta bir stüdyo haline getirdiğim odamda akşama kadar ilham perileriyle meşk edeceğim. Ne gezer. Şimdi tatile girdim ya üzerinize afiyet, annem de yoğun çalışıyor ya, yemek işleri genelde bana bakıyor. Hasılı kendimi, mp3 çalarla oyunun ses kaydını dinlerken biber dolması yapar halde bulabiliyorum. Geçen gün de Ayçiler gelmişti muhabbet eşliğinde kabak soymuştum dilmiştim şahane yemek yapmıştım. Kendimi tanıyamıyorum. Sistemin bir parçası oldum resmen.
Kadın Sanatçılar Hareketi başlatmak istiyorum. İşte bu da şahane biber dolmamı ocağa koyduktan hemen sonraki gurur fotoğrafım. Sol taraftaki örümceğe dikkat:

Hiç yorum yok: