"Bütün iş, sevmesini ne kadar biliyorum, ne kadar bilmiyorum."

_

17 Haziran 2007 Pazar

evet...

ndEvet, blogu bir süre kapalı tuttuktan sonra yine buradayım. Hoş, kapalı tutmayacaktım de ne yazacaktım, sorarım size. Bu hafta kımıltısız geçti diyebilirim, genelde evde oturdum, evde oturdukça sıkıldım, bir iki tatsız olay da üst üste geldi, kendimi zorlayıp iş yaptığım zaman da genelde 30 Haziran' daki gösteriyle ilgili çalıştım. Mehmene için ne yaptıklarım, Reason' da bir iki dişe pek de dokunmayan düzenlemenin, biraz da notasyonun ötesine geçemedi.

Ha onlar da lazım, illa ki lazım. Müziği yaratıyorsun ama düzenlemesini de yapmak zorundasın, müzisyenlere vereceğin notaları da yazmak zorundasın. Bir yandan yük ama bir yandan da güzel birşey çoğu işi benim yapıyor olmam. Müziği yazıyor, aranjmanları yapıyor, notaları hazırlıyor, kayıtları alıyorum, mixleri bile yapıyorum kendimce. Yine de iş bittiği zaman mix ve mastering için bilen birine götürmek şart...

Güzel, pek güzel bir haber: Ece' nin sınavları bitti, tatile girdi kendisi. Artık albümün görsel yanı da daha hızlı ilerleyecek gibi. Neler çıkacağını görmek için sabırsızlanıyorum.

Şimdi, blog yazmayı bitirince işe girişeceğim. Yeni birşey üretebileceğimi sanmıyorum ama yaptıklarımı notaya alsam o bile yeter. Şirin' in şarkısıyla başlayalım mesela, hem düzenlemesi de kaynar arada... Sade bir şey olacaktı zaten.

Albüm, tam anlamıyla müzik sayılamayacak, daha çok bir ses düzenlemesi olan "Prolog" la başlıyordu. Onun adını "Öndeyiş" olarak değiştirmeye karar verdim. Türkçe' mizi koruyalım, değil mi ama.

Hiç yorum yok: